Obchodní podmínky

Obchod je povinen evidovat tržby v běžném režimu EET.

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Nejsme plátci DPH.

Ceny za zboží jsou konečné a všechny jsou uvedeny v Kč.

Objednávky vyřizujeme do 1 týdne.

Nabízené zboží je možné objednat e-mailem nebo prostřednictvím internetových stránek.

Opotřebení knih odpovídá jejich stáří a případné výraznější vady jsou v internetovém obchodě uvedeny u popisu zboží. Zboží nevykazuje nedostatky, které by omezovaly jeho funkční využití k němuž je určeno.

Knihy zasíláme na dobírku - využíváme služeb České pošty, tj. cenu za poštovné (dobírka po České republice) a balné stanovujeme na 120,- Kč. Tuto částku je nutné připočítat k ceně objednaného zboží, přičemž veškeré náklady hradí příjemce. Do zahraničí je finanční částka za poštovné a balné individuální a mezi kupujícím a prodávajícím je nutná dohoda předem. Po dohodě je možné platbu uhradit předem na účet a v takovém případě činí poštovné obvykle 80,- Kč a max 120,- (dle dohody předem).

Objednané zboží je možné po dohodě vyzvednout v knihkupectví Ambra na hl. nádraží v Hradci Králové. Knihy jsou v takovém případě rezervovány maximálně 7 dní od objednávky.  

Kupující může zboží ve stejném stavu (osobně, nebo na dobírku a pojištěnou) do 14 dnů od přijetí vrátit.

Pokud zákazník zboží zaslal zpět řádně a včas, vrátí provozovatel zákazníkovi uhrazenou kupní cenu vráceného zboží bez zbytečného odkladu (nejpozději do 7 dnů po obdržení zboží) zasláním na bankovní účet zákazníka, nebo osobně.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Provozovatel nakládá s osobními údaji zákazníků v souladu s platnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů.

Souhlasem s obchodními podmínkami kupující zároveň vyslovuje souhlas předáním účtenky v elektronické podobě formou e-mailu na zakázníkem uvedenou adresu. Účtenka bude zákazníkovi zaslána e-mailem nejpozději v den převzetí hotovosti od přepravní společnosti.  

Podmínky nabvývají účinnosti od 22. 4. 2017

Podmínky ochrany osobních údajů

 

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Mgr. Michal Trousil, Ph.D. IČ 87732301 se sídlem Třebovětice 31, Cerekvice nad Bystřicí (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou adresa: Třebovětice 31, Cerekvice nad Bystřicí 50801; email: abnormalizace@seznam.cz
  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

 

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení v případě, že si zákazník v e-shopu správce zvolil odběr novinek.
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

 

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemcem osobních údajů je pouze osoba, zpracovávající pro provozovatele e-shopu účetnictví.

.

  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

 

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek

 

  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména heslováním počítače a uschováním listinných dokumentů (kopií faktur/dodacích listů) na uzamykatelném místě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018